مناسبترین قیمت الکتروژن را از کجا تهیه کنیم؟
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۸۴۵۴
امروزه کارخانه الکتروژن با تولید انواع دینام باکیفیت خوب و در بعضی توانها دارای درجه حفاظت یا IP55 است که این کیفیت الکتروموتور را در موتورهای اروپایی مانند الکتروموتور زیمنس مشاهده میکنیم.
به گزارش «تابناک»، پوسته الکتروموتور الکتروژن بسیار شبیه به پوسته زیمنس است. کارخانه الکتروژن در شهر تهران واقعشده است و بسیاری از کارشناسان بر این باور هستند که دینام الکتروژن خصوصاً در تولید دینام کولری الکتروژن بسیار به نام است.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
وقتی از خرید کالای ایرانی صحبت میکنیم، عدهای به خاطر کم بودن کیفیت برخی از این کالاها، صحبت از عدم تمایل به خرید میزنند. موتور کولر الکتروژن از آن دسته کالاهایی است که کسی نمیتواند به خاطر کیفیت، دست رد به آن بزند. تمامی محصولات شرکت ایرانی الکتروژن کیفیت بسیار بالایی در حد استانداردهای جهانی داشته و قابل رقابت با نمونههای خارجی هستند.
اینکه چرا باید موتور کولر الکتروژن را خریداری کنیم، سوالی است که ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد.
در ادامه سعی شده به برخی ویژگیهای این کالای ایرانی اشاره کنیم تا با دید بازتری نسبت به خرید آن اقدام کنید.
کالا صنعتی ارائه دهنده تمامی محصولات الکتروژن در ایران است. برای این منظور اقدام به ساخت دیتاشیت با کیفیت برای الکتروموتور الکتروژن نموده است.
دیتا شیت الکتروژن چیست؟هر الکتروموتور دارای مشخصات فنی و ظاهری منحصربهفرد است که عموماً بر اساس استاندارد Nema که یک استاندارد جهانی به شمار میرود، محاسبه و تولید میشود. کاتالوگ شرکتهای تولیدکننده الکتروموتور عموماً بهصورت کلی مشخصات را درج کرده است و کالا صنعتی با استفاده از همین مشخصات توانسته دیتاشیت الکتروژن را تولید و بر روی هر یک از محصولات در قسمت فایلهای مرتبط بارگذاری نماید.
همانطور که در تصویر زیر نمایش دادهشده است، دیتاشیت الکتروژن دارای سه بخش اصلی اطلاعات کلی، اطلاعات فنی و ابعاد و اندازه است. در اطلاعات کلی مشخصاتی نظیر جنس فریم، درجه حفاظت، تعداد قطبها، ولتاژ و فرکانس درجشده است. سایز فریم، دور خروجی، توان ورودی، راندمان، جریان نامی و گشتاور راهاندازی را نیز در بخش اطلاعات فنی میتوانید دریافت نمایید. دیتاشیت ابعاد و اندازه الکتروژن نیز در بخش سوم آمده است که برای انواع الکتروموتور پایهدار، فلنچ بزرگ، فلنچ کوچک و پایه فلنچ به تفکیک میتوانید ابعاد را مشاهده بفرمایید. در زیر نمونه دیتاشیت الکتروژن نمایش داده شده است.
خدمات پس از فروش مناسبیکی از ویژگیهای مهم شرکت الکتروژن، خدمات پس از فروش مناسب بر روی کلیه محصولات این شرکت است. خدمات پس از فروش موتور کولر الکتروژن کمک میکند تا خرید شما مطمئنتر شود. در صورت بروز هرگونه مشکل میتوانید از این خدمات استفاده کنید. البته ناگفته نماند که استفاده از این خدمات به فروشگاهی بستگی دارد که از آن خرید انجام میدهید.
بهتر است در هنگام خرید موتور کولر از این شرکت، حتما به مواردی که مربوط به خدمات پس از فروش است دقت کنید. از فروشنده بخواهید دقیقا توضیح دهد که در چه شرایطی امکان استفاده از این خدمات وجود دارد تا از این بابت مطمئن باشید. ناگفته نماند که بسیاری از انواع موتور کولر چینی یا مربوط به دیگر کشورها، هیچ خدمات پس از فروشی در ایران ارائه نمیکنند.
سادگی تامین قطعات یدکیهر کالای صنعتی ممکن است دچار مشکل شود. از عواملی که باعث عدم توانایی برای رفع مشکل بهحساب میآید، نبود قطعات یدکی است. در حال حاضر کالاهای صنعتی خارجی با چنین مشکلی مواجه هستند. این در حالی است که موتور کولر الکتروژن به دلیل ایرانی بودن این مشکل را ندارد.
قطعات یدکی موتور کولر الکتروژن را میتوانید از نمایندگیهای مجاز این شرکت تهیه کنید. بهاینترتیب، دیگر نگران نبود قطعات موتور کولر نیستید و بهراحتی آن را تعویض و تعمیر میکنید. این ویژگی خود باعث بهصرفهتر شدن موتور کولر ایرانی شده است.
بهترین سایت برای خرید الکتروژنالکتروموتور الکتروژن باسیاستی که در پیشگرفته است، حجم وسیعی از انواع الکتروموتور و پمپ را تولید میکند. در این مسیر موتور کولری الکتروژن یکی از پرطرفدارترین انواع کالا در بین نمایندگیهای الکتروژن است. کالا صنعتی با حذف واسطهها، میتواند الکتروموتور موتوژن و الکتروژن را زیر قیمت عمومی بازار به مصرفکننده نهایی عرضه کند و قیمت فروش خود را تضمین نماید. لذا امروزه کالا صنعتی بهعنوان بهترین سایت فروش آنلاین الکتروموتور موتوژن و الکتروژن به شمار رفته و با مشخصات فنی صحیح و پیگیری مسئولانه پاسخگوی نیاز مشتریان است.
دیگر محصولات کارخانه الکتروژنعلاوه بر الکتروموتور، انواع پمپ الکتروژن، پمپ آب خانگی و کولری ، دینام کولر الکتروژن و بسیاری موتورهای خانگی و صنعتی نیز ازجمله محصولات شرکت الکتروژن به شمار میرود. بهعنوانمثال پمپ کولر البرز که سیم پیچ مس است یکی از محصولات باکیفیت کولری به شمار میرود.
الکتروژن بهتر است یا موتوژنیکی از سوالاتی که بسیاری از مراجعان به سایت کالا صنعتی دارند این است که الکتروموتور الکتروژن بهتر است یا الکتروموتور موتوژن؟ و اینکه آیا پاسخگویی برای ضمانت در الکتروموتور الکتروژن بهتر است یا الکتروموتور موتوژن؟
نکته مهم این است که الکتروموتور موتوژن دارای تجربه بسیار زیاد در تولید الکتروموتور ایرانی است و سال هاست که این برند جایگاه ویژه ای در ایران پیدا کرده است. رنج تولیدات الکتروموتور موتوژن در الکتروموتور صنعتی بیشتر قرار دارد و انواع الکتروموتور تک فاز تک خازن موتوژن ، دو خازن موتوژن و الکتروموتور سه فاز پوسته آلومینیوم و چدن موتوژن را تولید می کند. البته شرکت موتوژن در ساخت الکتروموتور کولری هم جایگاه ویژه ای دارد.
اما کارخانه الکتروژن که در سال های اخیر شروع به تولید الکتروموتور صنعتی کرده، با استفاده از تکنولوژی روز دنیا در زمینه ساخت انواع الکتروموتور صنعتی، امروزه در ایران جایگاه مناسبی پیدا کرده است. الکتروژن با تولید الکتروموتور در بازکن ، دینام کولری ، الکتروموتور سه فاز از 0.06 کیلووات تا 18.5 کیلووات با پوسته آلومینیومی در دورهای 1000 ، 1400 و 3000 دور و همچنین از 22 تا 45 کیلووات 1400 دور با پوسته چدن تولید می کند.
الکتروژن با پوسته ای که شبیه به زیمنس دارد و کیفیت خوبی که این روزها زبانزد صنعتگران است، در ایران فروش ویژه ای پیدا کرده است و در یک برنامه هدف مند شروع به تولید توان ها و دورهای جدید نموده است. الکتروموتور کولری الکتروژن نیز با کیفیت بسیار بالا و خازن قطع کن که بر روی آن نصب شده است، در بین تمامی برند ها طرفدار پیدا کرده است.
الکتروموتور موتوژن تبریز تا توان 18.5 کیلووات با پوسته آلومینیوم تولید می شود و همچنین تا توان 400 کیلووات موتوژن چدنی تولید می شود. الکتروموتور موتوژن همچنین از توان 2.2 کیلووات تا 400 کیلووات با پوسته چدن تولید می شود و بسیاری از صنعتگران از این موضوع اطلاع ندارند. بیشترین مصرف الکتروموتور موتوژن در توان های بین 5 اسب تا 15 اسب است و در دورهای 1450 دور و 3000 دور. یکی از مزایای الکتروموتور موتوژن تولید الکتروموتور 750 دور سه فاز است که از این حیث در ایران رقیب ندارد.
منبع: تابناک
کلیدواژه: کالای ایرانی فردین فرمند احسان دلاویز هادی رضوی کوهمره سرخی شیراز رامین مهمانپرست
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۸۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
کارکرد انتقادی و راهبری فیلم های مستند کمرنگ شده است
سعید الهی تهیه کننده مستند «قوی دل» گفت: کارکرد راهبری و انتقادی آثار مستند در حال فراموشی و کمرنگ شدن است. متاسفانه شاهد تولیداتی غیرجذاب و منفعل هستیم. - اخبار فرهنگی -
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سینمای مستند در طول چند سال اخیر فراز و نشیبهای زیادی را پشت سر گذاشته است؛ از یکسو مطالبهگر بودن این حوزه، باعث افزایش انتظارات از آن شده، اما حمایتهای ضعیف از آن شرایط سختی را برای ادامه کار مستندسازان به وجود آورده است.
اگر پای صحبت مستندسازان بنشینید، سخنان قابل تأملی را بر زبان میآورند؛ هزینههای تولید به شدت بالا رفته اما برآوردها افزایشهای حداقلی داشتند. علاوه بر این، محدودیتهای ورود به بسیاری از موضوعات اجتماعی اقتصادی کار سوژهیابی برای بسیاری از مستندسازان را سخت کرده است. اما در نقطه مقابل منتقدین نیز معتقدند که سینمای مستند کارکردهای پیشین خود در حوزه نقد اجتماعی و مطالبهگری را تا حدودی از دست داده و ضعیفتر شده است.
سیاستمدار انگلیسی: جریان حمایت غرب از اسرائیل معکوس شده استدر بررسی پرونده "بایدها و نبایدهای سینمای مستند در سال 1403" گفتوگویی با سعید الهی داریم. او از تهیهکنندگان شناخته شده کشور است که با 2 اثر در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت؛ مستند «قوی دل» که توانست جایزه بهترین مستند را از آن خود کند و پیش از این نیز در جشنواره سینما حقیقت تحسین شده بود و فیلم سینمایی «میرو». مستند قوی دل این روزها در بخش هنر و تجربه اکران میشود.
الهی ضمن اشاره به اهداف و کارکرد فیلمهای مستند در اصلاح و ارتقای رفتارهای اجتماعی گفت: مستند با تکیه بر شواهد بصری میبایست در مسیر روشنگری و اطلاع رسانی، نگاه مخاطب را نسبت به یک موضوع یا پدیده متمرکز کرده و مردم را به کشفهای جدید از مفاهیم مرتبط با خود ترغیب کند.
وی با نقد شرایط فعلی در حوزه تولید فیلم مستند اظهار داشت: ماهیت اصلی مستند برخلاف آثار داستانی در این روزها که بیشتر از هر چیزی کارکرد سرگرمی پیدا کرده، در گزندگی و تذکره و تولید فکر و اندیشه و در نهایت تعالی فهم مخاطب است، اما آیا میتوان امروزه چنین ادعایی کرد؟ در حالیکه فقر مفاهیم فرهنگی و اجتماعی در بین نسلهای امروز کاملا مشهود است، متاسفانه در بسیاری از آثار مستند حتی با سرمایهگذاری برخی دستگاههای دولتی و حاکمیتی شاهد تولیداتی غیرجذاب، منفعل و حتی بدون راهبرد مفهومی هستیم که فقط روی فرم و تکنیک تمرکز پیدا کرده، نه محتوا و مضمون.
این تهیهکننده با بیان اینکه اگر اثر فرهنگی در هر شکلی در تعیین راهبرد و سیاست کلی خود خلایی داشته باشد هیچگاه به یک محصول ماندگار تبدیل نخواهد شد، تاکید کرد: فیلم مستند ازین امر مستثنی نیست و نباید فقط در جذابیتهای تصویری و تکنیکی متوقف بماند. اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی از طریق فیلم مستند وجوه مختلفی دارد که حداقل در کشوری مانند ایران هرگز در این زمینه کمبودی نخواهیم داشت.
الهی خاطرنشان کرد: تولید مستند در انواع مختلف آن، قابل تحسین و مورد توجه مردم است؛ چه بسا در تولید برخی از آنها مانند محیط زیست، طبیعت، حیات وحش و... در دهههای گذشته تاکنون کوتاهی نیز شده است، اما محور اصلی مستند به معنای نقد مصلحانه و بیان حقایق زیرپوست جامعه را نباید از یاد برد.
تهیهکننده بهترین مستند جشنوارههای فیلم فجر و سینما حقیقت اظهار کرد: حرکت در یک مسیر استراتژیک اگرچه تهدیدات و موانع خاص خود را ممکن است داشته باشد، اما مانند«قوی دل» میتواند در نگاهی منصفانه و البته شجاعانه هم نظر داوران و متخصصان امر را جلب کند و هم نظر حاکمیت و اقشار مختلف تماشاگران. نمایش عمومی«قوی دل» فرصتی است برای اینکه به بهانه بازخوانی پرونده جنجالی ورود فرآوردههای خونی فرانسوی در سه دهه پیش به کشور، ذهن ناخودآگاه مخاطب در نسلهای مختلف را به مفاهیم ضروری مانند اهمیت دادن انسانها به یکدیگر و پرهیز از فردگراییهای افراطی و مرسوم، لزوم نظارت همکان بر عملکرد دولتها، اعتقاد به سلامت سیستم و تلاش عمومی برای رفع کاستیها و از همه مهمتر امیدواری برای اصلاح امور معطوف داشت.
الهی ضمن قدردانی از برنامهریزی مجامعی چون مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و گروه هنر و تجربه برای نمایش اینگونه فیلمهای کم مخاطب در سینماهای کشور و همسطح با فیلمهای به اصطلاح تجاری و پرفروش، از مردم دعوت کرد نه به جهت خرید بلیط و کمک به گردش اقتصادی یک فیلم بلکه برای ایجاد فرهنگ صحیح زیست اجتماعی و نیز توسعه اندیشهورزی به همراه خانواده به ویژه نوجوانان خود که در آستانه ورود به جامعه هستند به تماشای«قوی دل» بنشینند.
وی به ضرورتهای فرهنگی و سینمایی سال 1403 کشور در حوزه مستند پرداخت و گفت: «تولید»، «توزیع» و «نمایش» 3 رکن اصلی در ساخت یک اثر هنری است و تفاوتی هم در شکل اثر ندارد؛ چه نمایشی، چه تجسمی، موسیقی، ادبیات و ... باید در بستر سیاستگذاری درست و حرفهای، بعد از تولید به «عرضه» ختم شود و مهمترین دغدغه مستندسازان همین است. جدا از برخی آثار پرهزینه، در دنیای دیجیتال، دیگر تولید مستند چندان پیچیده و گران نیست و این عرصه میتواند در بخش تولید و نمایش توسط یک گروه بسیار کوچک هم عمل کند؛ لذا دولتها برای ایفای نقش حاکمیتی خود در بحث نظارت و ممانعت از هرج و مرجهای احتمالی و ترویج برخی نکاههای التقاطی و انحرافی راهی جز همراهی با جامعه مستندسازان از طریق تامین امکانات و خواستههای منطقی و حرفهای آنان ندارند.
الهی در پاسخ به سوالی مبنی بر میزان اثربخشی تولیدات مستند سفارشی توضیح داد: تولیدات سفارشی که اغلب از سوی دستگاههای اجرایی صورت میگیرد تنها در صورتی جای خود را در ذهن و روح و روان مخاطب باز میکنند که علاوه بر بیان غیرمستقیم دستاوردها، از حقیقت گویی و ذکر نکات و حتی تصمیمات اشتباه فاصله نگیرند. تولید فیلم مستند دولتی و سفارشی، دقیقا مانند عملکرد مجموعههای روابط عمومی در سازمانهاست که اگر تعاملی نباشند و بخواهند به صورت یک طرفه و فارغ از همدلی و هم دردی به خودستایی و دفاع بی منطق از مرکز متبوعه خود بپردازند به حتم مخاطب خود را از دست خواهند داد.
تهیه کننده فیلم سینمایی «میرو» همچنین در خصوص هزینههای سرسام آور تولید و کاهش برآوردها توسط بخش دولتی خاطرنشان کرد: صرفه جویی و نگاه اقتصادی در هزینههای تولید با پولپاشی و ولخرجیهای بیدلیل دو امر جدا از هم است، اما من معتقدم در تولید یک محصول فرهنگی باید همه وجوه در کنار تورمهای احتمالی در نظر گرفته شود و قواعد خاص ساخت آثار بصری و نمایشی و تفاوت زیاد آن با سایر تولیدات و خدمات اقتصادی و صنعتی و عمرانی، توسط مدیران مربوط لحاظ شود.
وی در پایان ضمن ابراز خوشحالی از حضور موفقیت آمیز مستندهای ایرانی در عرصه بین المللی، مهمترین چالش پیش روی مستندسازان کشور را به ویژه در سال جاری، تورم و گرانی و معیشت و درآمد منظم فعالان این حوزه و در کنار آن بلاتکلیفی آنان در بازگشت سرمایه های تولید دانست و گفت: مستند باید دیده شود تا بتواند علاوه بر تامین مخارج خود پیامش را نیز به مردم انتقال دهد. برنامه ریزی های زودبازده در این مسائل بر عهده دولت است و چشم امید همکاران ما به سازمان سینمایی ست.
انتهای پیام/